Ambush

AMBUSH® začal ako experimentálna línia šperkov – inovatívne dizajny inšpirované pop artom, ktoré zachytávajú výraznú tokijskú estetiku. Najmä ikonický motív POW!® s ochrannou známkou získal pozornosť médií po celom svete. S odevom vytvoreným ako plátno na dokončenie príbehu sa AMBUSH® vyvinul do navrhovania unisex kolekcií. Značka debutovala v Paríži v roku 2015, pričom VERBAL & YOON bola uvedená ako dvaja z Top 500 ľudí z Business of Fashion, ktorí ovplyvňujú svetový módny priemysel 5 po sebe nasledujúcich rokov od roku 2015, a HYPEBEAST 100 na zozname 8 po sebe nasledujúcich rokov. V roku 2017 bol AMBUSH® vybraný ako jeden z 8 najlepších finalistov ceny LVMH PRIZE. Jedinečne vytvorené diely AMBUSH® tvoria svojrázny štýl, ktorý viedol k zákazkám a spolupráci s presláveným zoznamom, ktorý zahŕňa Louis Vuitton (Kim Jones), sacai, UNDERCOVER, Off-White, Moët & Chandon, Bvlgari, Nike, CONVERSE, Rimowa, a NEŽNÉ MONSTER. V roku 2018 AMBUSH® debutoval na Amazon Fashion Week v Tokiu. V tom istom roku Kim Jones vymenovala YOON za dizajnéra šperkov pre Dior Men, pričom prvé výtvory pre dom sa objavili v kolekcii S/S 2019. V roku 2022 predstavil AMBUSH® prvú dráhu značky na milánskom týždni módy a spustil svoju vlastnú metaverzu SILVER FCTRY. Jeho prvá kolekcia POW!® NFT sa vypredala v priebehu niekoľkých minút, čím sa zaradila medzi 10 najlepších projektov na Opensea a v čase svojho debutu bola druhým najviac transakovaným NFT z Japonska. AMBUSH® otvoril svoj prvý vlajkový obchod v septembri 2016; druhý obchod v Tokiu bol otvorený v roku 2019. Nový obchod AMBUSH® v Šanghaji bol otvorený v roku 2022, čím sa rozšíril AMBUSH® Universe. Tieto priestory zhŕňajú étos značky.

 
 

Naše značky

Zaregistrovať sa na odber nášho newslettra